Monday, December 22, 2008

Anniversary

Salam semua.........
Semalam sambut anniversary yang ke - 6....... dah enam tahun kahwin..... kejap je dah 6 tahun. Alhamdulillah....
So semalam, hadif kata...hari ni besday kahwin mama & daddy kan..... hadif nak belanja la..... huhuhu....nak belanja....banyak duit dia nak belanja...... tapi nak belanja steambot ( sebab itu favourite dia jugak) ....... daddy kata...mana-mana la........ So pergi makan kat Seoul Bulgogi...Korean Food

Lepas dah makan, dalam kereta....Pn Mama pun ucapkan terima kasih kat En Daddy..... tapi hadif jawab.... apsal lak terima kasih kat daddy, kat hadif la.... sbb hadif yg belanja....... Pastu Pn Mama pun tanya la....siapa yg bayar.... Hadif kata Daddy..... Aik...cemana tu......???? Konfius jap.
Restoran tu kat Pantai Plaza....dekat Menara TM...... jgn takut... ada tanda ni.....
pastu dapat bunga lagi...hehehehehe...toce toce......

4 comments:

Azie said...

Hepi enibersery kak zie..moga perkahwinan ini kekal ke akhir hayat insyaallah...same thn kita kawen erk hhehhehe cumee kita awal 6 bln dr kak zie heheheh

Rozie said...

Zie..hp anniversary,
amboihhh romatik tu!!
kita plak bulan 3 tahun depan genap 10 tahun kawen!

Aymywithlove said...

salam kenal.. hepi anniversary.. semoga kekal bahagia n murah rezeki hingga akhir hayat.. sama la kite, dah 6th annv.. cuma aymy awal sket.. bln mei...

Ziehelmy said...

salam rozie & aymy .... terima kasih...