Monday, January 5, 2009

Hari Pertama Persekolahan

Hari ni....Hafiy memulakan hari pertama sekolah...... tapi agak kelam kabut sikit..... sebab bangun dari tido tu dia nangis...... pastu tak nak mandi la..... macam-macam lagi la..... Tapi akhirnya pergi sekolah la jugak.
Sampai kat sekolah satu hal la pulak.... tak nak berenggang dgn Pn Mama. Alamak camner ni.... bila murid lain "line-up" dia masih lagi duk kat celah Pn Mama..... aduiiihhhh. Lelama....kena tinggal jugak la dia dalam keadaan menangis....... ish nak buat camner...terpaksa la jugak...hehehehehe......

Tapi bila balik sekolah....nampak ceria semacam jer.... siap cakap lagi....Esok baby nak school..... hehehehee.....

2 comments:

Aymywithlove said...

Salam..

Memula jer k zie.. dia dah syok main ngan kengkawan kat sekolah, ok ler tu..

Ziehelmy said...

Salam aymy... hehehhe...... hopefully mcm tu la.... dia ni susah nak mesra & bergaul dgn org.......