Friday, October 23, 2009

Ole-ole Dari Cameron

Kalau pergi ke Cameron, tak sah kalau tak membeli pokok atau bunga-bunga dan sayur-sayuran. Jadi Pn Mama pun menjadi salah seorang daripadanya juga. Antara pokok bunga yang Pn Mama beli......



Ini pula....pokok strawberry....Haahahaha beli jangan tak beli Cik Yah oooiiiii......... Hidup atau tidak...wallahu alam.... Kita tengok je nanti.....



Sayuran-sayuran dan buah-buahan pun tak ketinggalan juga.....

Ini Kincham


Jagung Madu


Ini Rock Melon

3 comments:

Sofya said...

salam..

suka lak tgk bunga mawar tu..hehe.
kincham tu sedap kalu digoreng..

Ziehelmy said...

Salam Kak sofya..... Kakak ke? Hehhehe... Bunga tu mmg cantik tapi sampai kat tgn zieni tak taula jadi apa....
Kincham tu mmg sedap digoreng lagi sedp kalau letak belacan atau ikan masin.... wallaaa.

Azita said...

saya ni hantu bunga. sukanya tengok bunga2 tu. kalau dapat lg seronok!!! hehehe